יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

חברים בפייסבוק זה קל, איך עושים זה בחיים?

חברים בפייסבוק זה קל, איך עושים זה בחיים?

כילד שחקתי הרבה בחוץ
הזמנים היו אחרים
מחוץ לבית היה שפע של הזדמנויות
מגוון משחקים
מגוון ילדים
לפעמים היה לי קשה ולפעמים היה לי קל
שפע ההזדמנויות נתן לי אפשרות לבחור מה טוב לי
לא היה לי מחשב, אייפון, וכאלה
לא היה לי לאן לברוח
היה לי לאן להתחבר

כעבור שנים גם אני ברחתי
למחשב, לטלוויזיה וכאלה
ככל שברחתי החוץ נראה מאיים יותר ויותר
העולם הפנימי שלי גדל
וגם העולם החיצוני גדל, התרחק ממני

אחרי שנים של נתק, חזרתי.
לשמחתי חזרתי להתחבר
למגוון אנשים
מגוון משחקים
נחשפתי לתיאטרון פלייבק

לכל אחד מאתנו יש רצון להתחבר, לשחק, להנות

חלק עושים את זה בהצלחה ובקלות
חלק צריכים תיווך
וחלק צריכים מסגרת מאפשרת

מפגשי תאטרון פלייבק הם הזמנות לחוות התחברות לעמצך ולאחרים
מסגרת קבוצתית המאפשרת לכל אחד להביא את עצמו לידי ביטוי במגוון אמצעים
והכי חשוב- להנות ולשחק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לאהוב את עצמך

  תסתכל לה בעיניים תישך את השפתיים עד שזה יכאב לך קצת... ( "ככה זה", ברי סחרוף )   למה ללכת לטיפול? לפעמים אולי גם לך ...