יום שלישי, 20 במאי 2014

איך לפתוח דף חדש?

לפעמים אנחנו מרגישים תקועים,
מרגישים שמשהו לא זז,
תחושה מלחיצה ומעצבנת.
התחושה יכולה להגיע ממגוון סיבות-
עבודה, לימודים, משפחה, בריאות, זוגיות...

איך רואים את האור?
איך מקשיבים ללב?

כדי להצליח לפתוח דף חדש צריך לגעת ולהרים את הדף הקיים.


כנער, כשהרגשתי תקוע מבחינה חברתית עברתי בית ספר.
כחייל, כשהרגשתי תקוע במימוש עצמי התחלתי להתעסק בנושא חדש ומסקרן.
בהמשך, כשהרגשתי תקוע בעבודה חששתי,
לקח לי הרבה זמן לאזור אומץ להחליף מקצוע.

היום אני מבין מה עזר לי לפתוח דף חדש.
העזתי לשתף אחרים במצוקה שלי ובמקביל לתקיעות בעבודה עשיתי דברים שאהבתי לעשות.

הרגע שבו הבנתי שאני צריך להחליף מקצוע היה בטבע,
הייתי לבד,
הרגשתי את השפע הקיים בעולם,
את הרוח שעוברת הלאה, ממקום למקום,
דמיינתי את עצמי עוזב את העבודה והרגשתי שמחה,
דמיינתי את עצמי מתחיל לעבוד בתחום התיאטרון והרגשתי בשמיים.
הלב שלי התעורר

"אור גדול מאיר הכל
ויותר כבר לא צריך לשאול
אני בא ללמוד ממה שטוב ולחיות
להתחיל הכל מהתחלה
כמו לנשום בפעם הראשונה
אני כאן אני לא מתבזבז יותר"

אור גדול , אמיר דדון



 שירים שיכולים לעזור-
"אורות", אברהם טל 
"אור גדול," אמיר דדון

אם יש לך רצון להתחיל משהו חדש ולא ברור מאיפה מתחילים,
אני מזמין אותך לנסות כמה אפשרויות:

- על השאלה "איך לפתוח דף חדש?" אפשר לקבל תשובה בדרך מיוחדת,
תבחרו ספר באופן אקראי, כיתבו על דף מספר עמוד ומספר שורה.
תקראו את השורה שקבלתם כמה פעמים... זה אמור לעורר בכם משהו...

- דברו ושתפו אנשים קרובים.

- שאל ואת עצמכם:
מתי היה לך טוב בחיים?
מה הדברים האהובים עלייך?
מי האנשים שעושים לך טוב?
איזה כישורים לא ממושים יש לך?
עם איזה חבר טוב מזמן לא נפגשת?
מתי פעם אחרונה נהנת?

- לעשות ספורט, פעילות פיזית, משחק קבוצתי.
כשהגוף שלנו זז אז הראש מתנער מאבק, הלב מתעורר

- להתבודד קצת בטבע, להרפות

- ללכת לחנות דיסקים, לשים אוזניות ולעוף...

- להיכנס ליוטיוב ולהתחיל את המסע של השירים האהובים

- לעצום עיניים ולרקוד בבית

- לכתוב על דף בלי לעצור, להתחיל ולהמשיך, לתת ליד לכתוב,
אפשר לכתוב עם היד שלא רגילים

- לצייר בעיניים עצומות


- לבנות משהו, בית על עץ, פאזל, להרכיב משהו מלגו, ליצור...

- לקחת גוש חימר או פלסטלינה ולראות מה יוצא...


אתם מוזמנים לקרוא כתבה שעשו עלי, על זוגתי איילת, על אקו ותיאטרון פלייבק בעיתון המקומי של פרדס חנה
http://media.wix.com/ugd/d13a73_bd97dc76222b4ef2899af76332e3118a.pdf
עמ 32


אירועים קרובים של אקו

20.5.14 - הרצאה חווייתית לרכזות "מפתח הלב" מחוז מרכז

25.5.14 - מופע  בהתנדבות בהוסטל טיפולי בשער מנשה של מסיימי תוכנית
"קורס הנחיית קבוצות בשיטת אקו" במכללת סמינר הקיבוצים

30.5.14 - מופע פרטי לרגל "יום נישואים" בראשון לציון

2.6.14 - סדנה והרצאה חוויתית ליועצים ארגונים חברי איפ"א

10.6.14 - מופע מול מסיימי שנת שירות של התנועה הקיבוצית

11.6.14 - מופע מול  מסיימי פרוייקט "נוער מתנדב" בקדימה צורן

15.6.14 - מופע מול סטודנטים מבר אילן, מסיימי פרוייקט מעורבות חברתית

30.6.14 - מופע לגננות לסיום השנה בפרדס חנה


מוזמנים להזמין אותנו אליכם!!!


מיוחד להורים ומורים ותלמידים-
אקו מציעים מופע /סדנה לרגל סוף השנה לעיבוד השנה החולפת והכנה לקראת שנה הבאה.
מפגש שבו המשתתפים מוזמנים לבטא את תחושתיהם לגבי השנה שהייתה והשנה שתהיה,
כל התחושות יהפכו לקטעים מומחזים על הבמה!!!
פרטים ב 050-8713662 , 
yacoved@gmail.com
אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ,
נתאים את הפעילות לתקציב שלכם.




בנוסף אקו מזמינים אתכם ל

סדנאות תיאטרון בקיץ הקרוב,הסדנאות לילדים, בני נוער ומבוגרים יתקיימו בפרדס חנה.
נשמח להגיע לכל מרכז קהילתי ומתנ"ס ברחבי הארץ.


מפגשים טיפוליים לילדים והדרכות הורים כהכנה לקראת שנה הבאה.

הופעות סוף שנה בבתי ספר ומוסדות השכלה

סדנאות והופעות לארגונים


קליניקה חדשה לתושבי חדרה- פרדס חנה- זכרון יעקב
פרטים באתר   http://www.echoplayback.co.il/#!dth/c1mjo

שכל המשאלות יתגשמו אמן.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לאהוב את עצמך

  תסתכל לה בעיניים תישך את השפתיים עד שזה יכאב לך קצת... ( "ככה זה", ברי סחרוף )   למה ללכת לטיפול? לפעמים אולי גם לך ...