יום שישי, 18 בספטמבר 2015

להגשים חלומות ורצונות לשנה החדשה

"אם לא שמתם לב, החיים כבר התחילו..." טליה שפירא.

שנה טובה,
למרביתנו ואולי גם לך יש איזה רצון או חלום לממש,
לפעמים רואים את זה ברור ולפעמים זה קצת רחוק ומעורפל.
אני רוצה לשתף אותך בדרכים שלי להגשים את הרצונות והחלומות שלי,
אתם מוזמנים לנסות.

1. גלי תטא-
לנצל את הרגעים המתוקים שלפני הרדמות ולפני התעוררות,
ברגעים האלה אנחנו הכי יצירתיים ובעלי השראה.
ברגעים האלה, כשהגוף רפוי יש סיכוי גדול שנצליח לראות את מה שביום יום אנחנו לא יכולים,
את מה שאנחנו לא מעיזים לראות.
הרעיונות הכי גדולים שלי הגיעו מהרגעים האלה.



2. שיתוף-

ככל שתעזו לדבר עם אנשים על מה שאתם רוצים כך תצליחו יותר ויותר להתקרב לדבר.
ברגע שהרעיון הפנימי שלך יהפוך למשהו שאתה מדבר עליו אז הניצוץ נדלק,
אחרת הוא עלול להיות לעד איי שם, עמוק בפנים...
ובכלל, זה עולם קטן, יכול להיות שיש מקום או אדם שזקוק מאד למה שיש לך לתת.

3. התחלה-
כדי לממש את הרעיון או החלום שלנו צריך פשוט להתחיל.
אני אוהב להתחיל דברים חדשים כי אז אין לי כל כך הרבה ציפיות מעצמי.
ברגע שמתחילים אז הניצוץ מתחיל להיות מוחשי.
ברור לחלוטין שבכל מסע יש קשיים,
סלעים וצוקים שחוסמים,
סערות ורוחות.
כל דבר ניתן לעקוף או לפתור.
...ולפעמים בדרך להגשים חלום אחד מגלים חלום אחר...


    4. גלי אלפא-
    המצאות ברוגע, שלווה ומדיטצייה משפרת את תפקוד המוח.
    עם מוח רענן יהיה לנו יותר קל לצעוד במסע למימוש החלום.

    5. טקס-
    אני מאמין מאד בכוחה של תפילה,
    התכוונות,
    אם נצליח לראות את החלום שלנו אז זה למעשה תחילת הדרך, השביל.

    אם נצליח להתפלל עם עוד אנשים לידנו אז כוחה של התפילה יילך ויתעצם.

    6. מייקל ג'ורדן הגדול-
    • "אתה מחטיא 100% מהזריקות שאתה לא לוקח"
    • "אני מסוגל לקבל כשלון, כל אחד נכשל במשהו, אבל אני לא מוכן לא לנסות"
    • "מעולם לא הסתכלתי על ההשלכות של החטאת זריקה חשובה... כשאתה חושב על זה, אתה חושב על תוצאה שלילית" 
    • "החטאתי מעל 9000 זריקות בקריירה שלי.הפסדתי כמעט 300 משחקים. ב-26 הזדמנויות סמכו עלי לקחת את הזריקה המכרעת במשחק...ופספסתי. נכשלתי שוב ושוב ושוב בחיי, וזו בדיוק הסיבה להצלחתי."


    אני שמח לשתף שלפני ימים אחדים, לפני השינה, הצלחתי לראות משחק חברתי חדש שבקרוב מאד אפתח.
    המשחק יעסוק בנושא השימוש בדרמה ותיאטרון פלייבק ככלי לעיבוד חוויות ומימוש רצונות וחלומות...

    פרטים בקרוב...


    שכל המשאלות יתגשמו לטובה, אמן.

    יעקב.

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    לאהוב את עצמך

      תסתכל לה בעיניים תישך את השפתיים עד שזה יכאב לך קצת... ( "ככה זה", ברי סחרוף )   למה ללכת לטיפול? לפעמים אולי גם לך ...