יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

איך להגשים חלומות

 ת

שלום לך,
אני רוצה לשתף בחוויה מיוחדת שחוויתי אתמול במסגרת סדנה שהעברתי לקבוצת אמהות חד הוריות.

פגשתי קבוצת לביאות,
נשים שמצליחות לגדל ילדים ולפרנס.


במסגרת המפגש שיחקנו, צחקנו, השתחררנו, זזנו ואז עברנו לתכנים עמוקים...

שמעתי סיפורים על נשים שחוו עליות וירידות,
קשיים אדירים,
חלקן אף היו נשים מוכות שהעזו לצאת ממעגל האלימות שהן חוו.

הן הצליחו להגשים את חלומן בעזרת:

* "הצעד הראשון":
כדי להצליח לצאת מהמעגל הקשה של החיים צריך בעיקר לרצות ולעשות את הצעד הראשון.
הרבה אנשים נמצאים במעגלים שאותם הם היו רוצים לשנות,
ברגע שנצליח לראות את המעגל האחר נוכל גם לעשות את הצעד הראשון.

"ואם כבר לבד אז שיהיה בתנועה":
הן העזו לעבור מקומות מגורים,
להתרענן, לבדוק אפשרויות חדשות, לא להיתקע.

* לא לבד:
הן העזו לבקש ולקבל עזרה מאנשים טובים שהן פגשו במהלך המסע.

* אמונה:
כן, הנשים שפגשתי הן נשים מאמינות,
נשים שמתפללות,
כל אחת בדרכה שלה...

* ניסים:
אני מאמין שמי שמחליט להגשים חלום אז ברור שהדרך תהיה מלאה בקשיים ומכשולים,
בנוסף, תמיד יש ניסים.
הסיפור האחרון ששמעתי היה של אישה שבגיל 47 ליוותה את הילדה שלה,
חולת סרטן ברגעיה האחרונים,
להפתעתה היא גילתה שהיא בהריון.

לסיכום, לראות את המעגל החדש, לעשות את הצעד הראשון, להיות בתנועה, לבקש ולקבל עזרה ולהאמין...

כל המשאלות מתגשמות...

הנחיית קבוצות באמצעות תיאטרון פלייבק
אם אתם מעוניינים להעשיר את ארגז הכלים שלכם ולרכוש מיומנויות הנחייה בשיטה המשלבת-
משחק, אילתור, יצירה, דרמה תרפיה, הנחיית קבוצות ועוד ועוד...
ולהצטרף לתהליך שנתי מלמד, עשיר ובעיקר...מתנה לחיים.
אז אתם מוזמנים לקבל פרטים נוספים בקישור  .
ימי שישי, מה 23.10, 09:00- 12:15 , מכללת סמינר הקיבוצים.
נותרו מקומות אחרונים...

קבוצת תיאטרון פלייבק למבוגרים פרדס חנה- אין יותר מקומות.

בעקבות הביקוש אני פותח קבוצת בוקר בימי חמישי,
10:00- 12:30 , מוזמנים ליצור קשר.




המלצות בוגרים-
"הדבר המשמעותי שלקחתי מההשתתפות בתוכנית הנחיית קבוצות בשיטת אקו הוא-
החופש להיות אותנטית וחיזוק הביטחון העצמי שלי. יכולת האלתור והזרימה שנגעתי בהם בלימודים מחלחלים לכל תחומי החיים האחרים. תודה תודה תודה!!!"
ענבל פרנקו, מעבירה סדנאות ומפגשים למודעות והתפתחות

"השתתפתי בקורס הנחיית קבוצות באמצעות תיאטרון פלייבק  ואני יכולה לאמר שמלבד העובדה שעברתי חוויה מאוד מאוד מהנה נתרמתי רבות כמטפלת זוגית ומשפחתית משום שבאמצעות הסדנא מחדדים את היכולת האמפתית כלפי מספר הסיפור/ המטופל, ואת היכולת לזהות זויות ראייה שונות, עובדים על ההתמסרות לזולת, על העבודה באמצעות שפת הגוף -ושפות לא מילוליות אחרות וכן מתרגלים את השימוש בדימויים. כל הדברים האלה טובים ונחוצים בעבודה עם מטופלים.
אני באופן אישי נתרמתי רבות מהסדנא ואין לי ספק שאמשיך ואשתלם בתחום."
רונית דובר, פסיכולוגית ומטפלת זוגית ומשפחתית.

"ההשתלמות תרמה להתפתחותי המקצועית בתחום החינוך, בכך שנוסף לי עוד אמצעי יצירתי לרפרטואר המתודי שלי.."ההבנה של הפניית תשומת הלב, כיצד ניתן ליישם את טכניקות הדרמה על תכנים לימודיים, וזאת מבלי שנהיה מומחים כבמאים או כתסריטאים או כשחקנים מקצועיים, וזה כל היופי שבזה."
תמר ידידים, אשת חינוך

" עושר חווייתי כיפי!, טכניקות מגוונות של  תיאטרון פלייבק ותרגולן,
אפשרות הנחייה של קטעים פלייבקיסטיים תוך קבלת משוב און ליין, השתתפות בהוויה קבוצתית נדירה באיכותה והיה עושר גדול שיצר עניין, פיתח רגישות והתרגשות, ועורר יצירתיות."
אוסנת רוזנפלד, מנחת קבוצות, יועצת ארגונית ומגשרת


 " קיבלתי תרגילים ורעיונות נוספים לעבודה עם קבוצות הן בדרמה והן בפלייבק, וכן חיזקתי את הרצון ואת האמביציה לפתח, לפתוח ולשכלל את התחום הזה ואת האפשרויות שטמונות בו ובתוכי. בנוסף לכך זכיתי להכיר ולפגוש אנשים מוכשרים ומעניינים כל אחד בתחומו."
אוסנת לביא, אסנת, מנחת קבוצות דרמה הבעה ויצירה



"היה מקסים! למדתי המון, בעיקר על עצמי, קיבלתי המון כלים לעבודה ולשיפור הקבוצה אותה אני מנהלת. הכרתי אנשים מעניינים ומגוונים. נהניתי, חוויתי.
ההנחייה הייתה מצויינת ומגוונת, פתיחות וקבלה שאפשרו את כל הסיפורים והעבודה. אפשר עוד?"
זוהר ויסמן, מנהלת פותחים עתיד (הסוכנות היהודית),מעלות- תרשיחא



 "הייתי חוזרת על הסדנה שוב ושוב עם אנשים נוספים, הייתה טעימה בעלת טעמים, צבעים רבים, מהכול הייתי רוצה עוד, נהנתי מאד- אתם מקצועיים, אחראיים. מענה מלא- מעבר לציפיות."
מלי פלג, יועצת לעניני נישואין ומשפחה


 "קורס נהדר שמשלב למידה והעשרה אינטנסיביים ואיכותיים של שיטות וטכניקות הפלייבק תוך תהליך אישי והתבוננות פנימית. ממליץ על החוויה לכל אדם שרוצה להסתכל על החיים מנקודת מבט שונה ומיוחדת הן במישור הלימודי הנחייתי והן במישור הרגשי אישי" .
ערן שי, קצין בריאות נפש בצה״ל 


 "מאד נהניתי, חוויתי, התנסתי, זזתי, הרגשתי, כאבתי, צחקתי- להרגיש חי.
למדתי ( ואף ...נגעתי  בפצע שחשבתי שהחלים....) - ואף אנסה לשבץ תרגילים בהם התנסייתי בשיעורי. ( .....לא פחות למדתי מאישיותכם: ....יעקב  ואיילת, עם האמפטיה ,העדינות - והאיפשור לכל אחד ואחד לבוא לידי ביטוי...ובאופן מלא - אלמד מכם) "
אריאל לביא, עו"ד ומגשר


מוזמנים ליצור קשר לגבי-


מופע או סדנת תיאטרון פלייבק לעיבוד חוויות מההוראה במימון מלא של הסתדרות המורים.

 פרטים באתר http://www.echoplayback.co.il/

הדרכת  הורים ( וויסות רגשי, מריבות בין אחים, ביטחון עצמי, הפרעת קשים, קשיים חברתיים ועוד... ),
שלושה מפגשים, ראשון ב 50% הנחה.

טיפול רגשי  ( שיפור איכות החיים),
  


אם הגעתם עד לפה אז כנראה שאתם חברים ונשמח מאד שתעשו לנוו לייק בפייסבוק 

יעקב דניאל, דרמה תרפיסט ומנחה קבוצות.
מטפל במשרד החינוך ובקליניקה פרטית
מנהל שותף באקו - סדנאות והופעות
מנהל התוכנית "עבודה קבוצתית בשיטת אקו " במכללת סמינר הקיבוצים
סלולרי: 050-8713662

yacoved@gmail.com
אקו, אתר הבית  http://www.echoplayback.co.il/
מאמרים בנושאי הורות וחינוך http://echopl.blogspot.co.il/
תוכניות לימודים שנתיים http://www.echoplayback.co.il/#!curse/c1unf
אקו בפייסבוק https://www.facebook.com/echoplayback?fref=ts

תגובה 1:

  1. שמי, מאיה אליהו אחרי 12 שנות נישואים, בעלי ואני רבנו בצורה כזו או אחרת עד שהוא עזב אותי לבסוף ועבר לקליפורניה כדי להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שהם לעולם לא יראו את אביהם שוב. ניסיתי להיות חזקה רק כלפי הילדים, אבל לא הצלחתי לשלוט בכאב שייסר את ליבי, הלב שלי התמלא בצער ובכאבים כי באמת הייתי מאוהבת בבעלי. אני חושב עליו כל יום ולילה ותמיד הלוואי שהוא יחזור אליי, הייתי ממש מוטרד והייתי זקוק לעזרה, אז ביקשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שמציע שד"ר אלאבה יוכל לעזור לשעבר שלו לחזור. אז הרגשתי שאני צריך לנסות את זה. פניתי אליו והוא אמר לי מה לעשות. עשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות לאחר מכן בעלי באמת התקשר אלי ואמר לי שהוא מאוד מתגעגע גם לילדים, כל כך מדהים!! אז, אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. הנישואים שלנו היו חזקים יותר מבעבר, הכל הודות לד"ר אלאבה. הוא כל כך חזק והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אלאבה היה אשף אמיתי וחזק. אני תמיד אתפלל שהיא תחיה הרבה זמן לעזור לילדיה בשעת צרה, אם את כאן וצריכה בחזרה אקסית או שבעלך עבר לאישה אחרת, תפסיקי לבכות, צור קשר עם גלגל האיות העוצמתי הזה מיד. הנה כתובת הדוא"ל שלו ליצירת קשר בכתובת: {dralaba3000@gmail.com} או WhatsApp / viber אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך ד"ר אלאבה.

    השבמחק

לאהוב את עצמך

  תסתכל לה בעיניים תישך את השפתיים עד שזה יכאב לך קצת... ( "ככה זה", ברי סחרוף )   למה ללכת לטיפול? לפעמים אולי גם לך ...