יום שלישי, 30 בספטמבר 2014

שינוי חשיבה רגשית

ת
  להשתחרר, להתחבר, להנות ולהיות...

אני עוסק בתיאטרון פלייבק מעל ל 25 שנה.

למה כל כך הרבה זמן?
הפלייבק מהווה עבורי מקום שבאמצעותו אני יכול להוביל בני אדם לשינויים מהותיים.
שינויים בהתנהגות ובחשיבה.
מעבר לזה, הפלייבק מהווה גם עבורי מקום שבאמצעותו אני בתהליך מתמשך של שינוי.

הקשר בין תיאטרון פלייבק ושינוי חשיבה רגשית:
הפעולות, הבחירות, ההחלטות, הרצונות והמעשים שלנו בחיי היום יום
נובעים מתוך היכולת שלנו לראות את עצמנו, את אחרים ואת הסביבה.

כמו כולם גם אנחנו מונעים רגשית,
חוששים להצליח להתגבר על המחסומים, ההתנגדויות והקשיים שאנו נתקלים בהם.

הלב רוצה אבל השכל אומר לא.
מוכר לכם?

דוגמאות
אני רוצה לעבור לגור במקום אחר אבל פוחד
אני רוצה להתחיל עבודה חדשה אבל חושש
אני מאד רוצה להתחיל ללכת לחוג תיאטרון אבל נבוך
אני רוצה לפתוח עסק חדש אבל לא מאמין שאצליח

ככל שנצליח להסתכל על החיים שלנו בצורות שונות,
מנקודות מבט רבות ושונות,
נצליח להגדיל את היכולת הרגשית שלנו,
נצליח להיות בדיאלוג נכון ואמיץ מול הלב,
השכל שלנו לא יגיד מיד לא.

סדנאות תיאטרון פלייבק מרחיבות את היכולת של המשתתפים 
להרגיש ולהאמין בעצמם.

אקולוגיה- יחסי הגומלין המתקיימים בין האורגניזמים השונים.

סדנאות תיאטרון פלייבק הם כמו חממה לחיים.
תפקיד המנחה הוא ליצור סביבה מאפשרת, בטוחה, מוגנת, משחררת
שבה כל משתתף ירגיש בנוח להיות מי שהוא.

חממה שמאפשרת למשתתפים לבדוק ולשפר את יחסי הגומלין שלהם עם הדמויות המשמעותיות שלהם בחיים.

בכל מפגש יש אינטראקציה בין המשתתפים,
כולם עוברים חוויות רגשיות ביחד,
נפגשים, מדברים, משחקים, רוקדים, נפתחים זה אל זה ובעיקר לעצמם.

בכל מפגש מוזמנים המשתתפים לשתף בסיפור אישי,
תפקיד המנחה בחממה הנפלאה הזאת הוא לעזור למשתתפים להפוך את הסיפור האישי ששמו
לחוויה תיאטרלית, לחוויה תרפויטית.
המשתתפים נעים על הבמה בין לשחק תוך כדי אמתיה ורגישות למספר לבין זליגות קטנות למציאות נוספת.

מנחה ומשתתפים מיומנים יצליחו לשמוע סיפור של מישהו ולהעניק לו חזרה מתנה,
הזדמנות לראות את הסיפור מנקודת מבט רבות, שונות, מנוגדות דרך שימוש במגוון רב של צורות תיאטרליות.

המספר, רואה את עולמו הפנימי נפרס על הבמה,
הוא  מצליח להתחבר רגשית לנעשה על הבמה,
הוא מצליח להתחבר למציאות הנוספת ומקבל עוד ועוד תובנות,
על עצמו,
על הבחירות שלו,
על הקשרים שלו עם האחרים ועוד'.

 איך כל זה משפיע על המנחה?
למה אני עוסק בזה כל כך הרבה זמן?

כל מפגש אני מרחיב את היכולת שלי להרגיש, לראות את עצמי ואת הבחירות שלי.

למה גננים אוהבים לגדל צמחים...?

כל אחד יכול לשחק, זה מתאים לכולם, במיוחד לביישנים וחרדתיים,
הם יצליחו לפרוח הכי יפה...

מי שרוצה לטעום מהקסם מוזמן להגיע ל - 

מפגשי חשיפה ללא תשלום
קורס מרוכז בקיץ
פסטיבל שלושה ימים בזכרון
תכנית שנתית בתל אביב, פרדס חנה ורעננה
פרטים באתר 
http://www.echoplayback.co.il/


צילום: אביטל גיל בוברמן


מוזמנים לבקר אותנו ב-
 
אתר הבית http://www.echoplayback.co.il/
האתר בפייסבוק https://www.facebook.com/echoplayback
מאמרים על חינוך והורות 
http://echopl.blogspot.co.il/
מאמרים על אושר בעבודה
 http://echocompanies.blogspot.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לאהוב את עצמך

  תסתכל לה בעיניים תישך את השפתיים עד שזה יכאב לך קצת... ( "ככה זה", ברי סחרוף )   למה ללכת לטיפול? לפעמים אולי גם לך ...